måndag 8 juni 2009

Träning onsdag klockan 19.00 i denna ljuva sommartid!

Nu är jag med i matchen och härmed skrivs mitt första inlägg på denna gedigna blogg! Fett najs!

Jag föreslår träning på onsdag den 10 juni klockan 1900!

På schemat står lydnad och galenskap!


Om man kollar in i kommentarerna så kommer nog ni finna information om Benson kan figga, vilket jag hoppas!!!! *snääälla*

Jag tar med fikabröd! Dricker inte kaffe eftersom en annan blir världskass i kistan och måste stifta bekantskap med närmaste buske vid intag av denna dryck innehållande 16 kända gifter och INGA näringsämnen. Så räkna aldrig med att jag bidrar så har jag satt ribban för min karaktär;-)

Tjofadderittan!

3 kommentarer:

  1. Jag kommer! Ultra kanske också hakar på, om hon har tid.

    SvaraRadera
  2. Jag kommer också. Tar med mig kaffe men äger bara två termosar. Fyller dem till bredden så får vi kanske en kopp i var i alla fall.

    SvaraRadera
  3. Vi kommer också, Team Benson

    SvaraRadera