torsdag 12 januari 2012

Dags att sätta målen för år 2012!?

Jag föreslår att vi träffas på Hundcenter och äter lite pastasallad, torsdagen den 19/1 ca kl.19.00!?

Om man vill köra i träningsgruppen framöver så är det lite vi ska prata om b l a...

  • Fasta träningsdagar för lydnaden?
  • Skyddsträning, när och hur bestämmer vi det?
  • Berätta om dina mål för året?
  • Vargbesök, vilken dag ska vi boka? Tag med kalendern!
  • Ska vi ordna ett träningsläger?
  • SSM går över en helg i år, vilka ska dit?
  • Vilka ska åka på Tyska segrarutställningen i Ulm?
Ni som kommer vänligen meddela mig så vi vet hur många som ska äta!!

Stay safe Rose

6 kommentarer:

  1. Vad bra Rose!!

    Kjell och jag kommer!

    Säg till om du behöver någon hjälp.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag kommer också!
    Och som ovan, hör av dig om jag kan göra något:-)
    Sissi

    SvaraRadera
  3. Vi kommer också, behöver jag säga det :D/Rose & Benson

    SvaraRadera
  4. Kommer gärna,som kicki står även jag till förfogande om det är något som ska göras eller fixas,
    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  5. Jag kommer! (Bättre sent än aldrig) /Sanna

    SvaraRadera