fredag 10 juli 2009

Spårträning i Kungsängen imorgon lördag!

Klockan 11.00 är det uppställning på de nya spårmarkerna, som är helt underbara och ENORMA!!!
Det finns även skog att lägg i för dem som vill (tänker tjh/bruks) intill fälten!


Vägbeskrivning:

Kör E18 mot Oslo/Enköping
När ni kommer till Kungsängen så ta andra avfarten mot Brunna och Livgardet.
Kör höger mot Livgardet.
När ni kommer framtill informationsskylten vid Livgardet så tar ni vänster mot Gällövsta och V Ryd, kör 300 meter och på båda sidor om vägen kommer nu våra nya spårmarker.

Ca 30 min tar det att köra från Åkersberga och lika lång tid från södra sidan av stan, från Ekerö vet jag inte men det tar 15 min från Bromma flygplats:-)

Vi kommer att ställa oss på vänstersida så kör av nästa korsning till vänster och följ vägen tillbaka mellan fälten.

Det är lite osynk i kaffekokandet och Kråkan har termosarna, men jag vill varna alla att hon inte är betrodd att koka kaffe (världsrekord i odrickbart kaffe!) så ta med er eget imorrn så löser vi det så den här gången:-)

Är det någor ni undrar över så ring mig eller Jonas!
0709-39 38 39 (Jeanette) och 0703-69 48 21 (Jonas)

1 kommentar:

  1. Jag kommer med kaffe. Jag ska koka kaffe i ny kaffebryggare och se om det bli bättre än förra gången... (Hur svårt kan det va'?) Jag och Sissi pratade om att köpa med oss lunch, de kan vara ett tips till er andra också!

    SvaraRadera