torsdag 30 juli 2009

Träningstider!?


Vi tränar kl. 13 på lördagar från och med nu. Mange ska starta en skyddskurs och önskar ha den på lördagar mellan kl 10-13. Jag föreslog att han betalar klippningen mot att vi byter tid till senare, alltså till kl. 13 för vår träning. Vi som tränade igår tog det beslutet.
Vi letar som sagt efter en plan med belysning att träna på i höstrusket, vet någon något så säg till! Ses på lördag, jag fixar kaffet igen!! =)
Tips till alla som tränar hund, för träningsbok över era övningar!! Vid pennan Rose

4 kommentarer:

  1. Tack för era uppvisningar idag på träningen.såg och lärde o blev peppad.
    13,00 passar nog många,då har de flesta masat sig upp och fixat lite hemma eller med hundar.
    Själv kan jag ju vara med varannan lördag och får då däremellan träna desto mer hemma.yepp så får det bli.Träningsbok.YES SIR!!!ska använda min bättre
    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  2. Blir det tårta på lördag för att fira framgångarna på ssm??
    Mvh Tårtsugen

    SvaraRadera
  3. Vill bara meddela träningsgruppen att jag nu har loggat in på sidan, och till och med lagt en kommentar:-) Kul Yvonne att du blev peppad.

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt Anders! ;-)

    Vi ses imorrn på plan allihopa!

    SvaraRadera