onsdag 5 augusti 2009

Finns nu ett alternativ till träningsplan med belysning..
Har pratat med Lottie Gerdlind o skyddsansvarig Jill Mellström på Österåkers bk och vi är mer än välkomna att träna på deras plan där det finns nya skul ,hopphinder,belysning,tillgång till stuga o toa.
Hon vill då att vi blir delbetalande och om vi är snabba på. kan vi fritt välja träningsdagar nu.
För övrigt gäller sedvanlig komunikation om detta.
22.00 är dedline för träning.Deras kurser har företräde men det finns ju två planer så det går nog att ordna som hon sade.
Måndagar är nu bokade ett tag framöver för IPO/BSL/BH Kurs dit jag själv anmält mig då jag är ledig mån.
Hon som själv brinner för detta sade att vi var mkt välkomna.!!!!!!!!!!!!!
Ska försöka komma iväll direkt efter jobbet för att höra era åsikter.'Sissi o Rose informerade redan.
Kram Yvonne

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag är mera för att hyra en plats, vill inte binda mig med ett lokalt medlemskap igen. Vill dessutom inte binda mig med att träna hund med bara "köttbullar" utan vill ha möjligheterna att kunna stötta min hund med etologiskt perspektiv. Så jag avstår iallafall detta förslag! Ses i kväll!

    SvaraRadera
  2. Ah well. Jag gick ur Lövsättra av anledningen att få slippa vara uppbunden, så jag står också över detta förslag, tyvärr. Jag vet att jag måste ha möjlighet att ta tag i min hund och Brukshundklubbarna har ett rykte om sig att inte förstå träning ur hundarnas perspektiv. Jag vill inte hamna i en situation där jag måste försvara mina metoder. Tack till Yvonne för engagemang och bra research, dock! Ses!

    SvaraRadera
  3. ok då vet jag,har nu mailat dom jag kontaktat och tackat
    för visat intresse för oss men att vi ej kommer att träna där.
    Ses på Lördag
    Yvonne

    SvaraRadera