tisdag 13 oktober 2009


På söndag 12.00 är ni välkomna till Nybygget hos Yvonne med flock och aktivera era hundar.
Spårmarker i anslutning till gården bokade,planer för lydnad,skydd finns för de som vill.Medtag skyddsvärn och hopphinder .Hästhopphinder för de som vill hoppträna finns på plats.,Medtag pistol för ev skottträning,här stör man ingen.
Förtäring och dryck av den berömda kocken kommer att erbjudas,Är det någon som vill träna upp sina skyttebegåvningar finns luft pistol o luftgevär o poängtavlor.Vill någon rida eller köra finns möjligheter även till det.(fråga då den sura tanten på gården,ha ha)
Fryser vi går vi in och värmer oss vid brasan som kocken får hålla igång.
Hur ska vi hinna med allt?Ja det får söndagen utvisa
Och Lena!! Det snöade i mälardalen idag,hi hi
Varmt välkomna

13 kommentarer:

  1. ps,glömde
    Kaffepannan hålls naturligtvis varm hela dagen
    och priset för denna fachionabla tillställningen är=

    ETT GLATT HUMÖR!!!

    SvaraRadera
  2. Inte i mitt Mälardalen har det snöat men solen skiner alltid på Ekerö! Vi kommer på söndag. Vi har ju termosarna hemma så vi fixar kaffe och tar med oss

    SvaraRadera
  3. Låter som det blir en härlig dag! Jag kommer också. Sissi

    SvaraRadera
  4. Låter superroligt! Räkna med mig och Ultra!

    SvaraRadera
  5. Det låter verkligen härligt men jag är på uppfödarkonferens fredag-lördag så vi får se hur mycket ork det finns kvar på söndagen.
    Ni får gärna komma förbi och låna skulen om ni vill.
    Ewa-lena.

    SvaraRadera
  6. Blod(nöt)i halvliterspåsar finns att tillgå i fall någon vill lägga blodspår.
    Behöver då veta det senast tor-kväll.
    Kramizae Y

    SvaraRadera
  7. Kjell o jag kommer gärna.
    Kan vi haka på någon, vi är ju lite lost på norra sidan om stan och hittar inte överallt.
    /Kram från oss

    SvaraRadera
  8. Oj kom på att vi inte har någon adress! Vart ska vi? Kicki & Kjell vi kan väl åka vilse tillsammans!

    SvaraRadera
  9. Hörru du du Lena!!

    Kjell har GPS, men ingen adress. Vi åker gärna vilse med er annars....Men om vi får en adress så kan vi åka rätt med er istället.

    SvaraRadera
  10. Det låter som en trevlig tillställning. I hundkärran liggger ett hopp hinder & ett skjul. Vi hittar men har ingen GPS !!!

    Stay Safe!

    SvaraRadera
  11. MOHAHA.skrattade högt åt era inlägg så Benny the chef kom och undrade hur det var fatt,var jag mer knasig än vanligt!!
    Själv hittar jag varken hem eller har gps.
    Kram från virriga mor på torpet.
    Y got mail allihopa

    SvaraRadera
  12. Houmenta! (gomorgon), Va kul de låter! Törs du så lånar jag gärna en häst och skrittar iväg några meter:) Åsa lär nog sova (efter nattens jobb) men jag kommer gärna, nu när jag ÄNTLIGEN är färdig med mitt Finlandsjobb!Ses!Skicka gärna beskrivningen, du kan maila den till åsas om du inte har min!/Anders

    SvaraRadera