måndag 12 oktober 2009

Träning i höstrusket!?


Rydbo ca kl. 18 idag måndag!

5 kommentarer:

  1. Vi kommer, har ju antagit Yvonnes utmaning så nu är det bara att träna, träna och åter träna:)

    SvaraRadera
  2. Tjejerna o jag vilar ikväll! Förresten jag jobbar ju inatt:)..Lycka till alla!Kram

    SvaraRadera
  3. Ha ha ,måste ju anta min egna utmaning så kommer självklart.
    Har ju utmanat alla på lydnadskursen att vi ska bli den bästa lydnadsgruppen RM haft,hua vad har jag gjort?
    Sissi och jag får bilda en egen pakt o träna som tusan och visa träningsgruppen att
    (Well i do my wery best)
    Here we come
    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  4. Hej
    ligger i sängen och snorar.
    Ewa-lena.

    SvaraRadera
  5. Man behöver inte göra rätt på ett BH-prov för att bli godkänd, så vi behöver inte träna... ;)

    Skämt å sido, vi har andra aktiviteter på måndagar :( Ses kanske till helgen istället!

    SvaraRadera