fredag 15 januari 2010

Kalasträning klockan 13.00!

Frösunda-Aspvik ridhus...

NYA PLANER!!!
Träning klockan 13.00 på RM's Hundcenter, bättre plan att köra skydd på och jämnt underlag för lydnad!

Efter avslutad träning så är ni alla välkomna Rydbo på födelsedagsfika, med kaffe och tillbehör! Jag blir officiellt gammal och året 1985 känns allt mer avlägset...
Inte nog med att jag kom till världen så fick mor ligga inlagd för alla åkommor jag redan på 80-talet orsakade -I'm sorry!- på sin födelsedag som är på söndag;-) -Föråt mamsen och jag hoppas du kan ta halshuggningen på måndag för att jag drog upp din dag oxå-

Jag har även fått kontakt med ett stall i närheten av mig ang ridhus, antingen kan det ordnas träning redan på söndag eller nästa vecka, Gabriella (ägaren) återkommer under kvällen till mig med mer info.
Imorgon vill jag senast veta vilka som är intresserade av att hyra ett ridhus för helgträning på helg em/kvällar.. Det vore ju trist om det bara blev jag och Samson (även om han skulle bli makalöst lycklig över att få ha hästskiten för sig själv)...

Vilka kommer imorrn??? Så jag vet vad som ska göras i fika väg...

Messa mig!

Om 21 tim och 37 minuter är jag inte bara 24 år...

3 kommentarer:

  1. Stort grattis till er båda. Vi kan inte komma imorgon, Trevligt Eskilstuna besök ska vi ha, men vi önskar er båda en trevlig födelsedag.
    Kramar från Tullinge ligan.

    SvaraRadera
  2. Hoho, jag och Malin och Ultra och Robin och glatt humör kommer!

    SvaraRadera
  3. kan ej binda mig till träningar då jag gått upp i arbetstid och har mer oregelbundna arbetstider än någonsin.
    kommer ej i morgon.
    Kram och stort grattis på födelsedagen
    Yvonne

    SvaraRadera