fredag 29 januari 2010

Ridhus på söndag!!!?

Jag har ringt Gabriella igen och kollat om det fanns möjlighet att hyra ridhuset på söndag igen. Som det är nu så är det bokat hela dagen och hon ska kolla hur det står till med alla privatryttare som kanska vill rida (snö är tydligen onyttigt för hästar!), Så hon sa "nej preliminärt" och så skulle hon ringa när hon kollat.
Om det visar sig att vi får hyra det, vilka vill hänga på??? Det blir 100 kronor igen per ekipage, men jag håller med Anders att det verkligen är värt det om man får stå på torrt och fast underlag.
Så jag vet om jag ska tacka nej eller inte när hon ringer :-)
Kommentera!

3 kommentarer:

  1. Jag betalar gärna 100 kronor för att träna i ridhus. Men den här helgen kan jag tyvärr inte - arbetar.

    SvaraRadera
  2. Halloj!

    Rose & jag är på, får försöka lösa hämtningen i U-sala bara.

    SvaraRadera