fredag 4 juni 2010

Läger i sommar!!


Nu börjar det bli i sista minuten, men för att det ska bli något så måste vi komma fram till ngt nu!
Vilka ÄR intresserade och vilka är INTE det av detta föreslagna läger? Kom igen allihopa!

Jag vill inget hellre än att få ett par kvalitetsdagar med mina underbara träningskamrater, vi måste bara samla ihop oss lite nu :)
Det blir alla discipliner är det tänkt om inte ni säger ngt annat... vi kan prata mer på träningen!



Föreslår spårträning i Kungsängen imorgon kl 11.00, plats meddelas så fort jag kollat med den gröna firman vad som gäller :)

Vilka hänger på?


Kram på er allihopa! :)

6 kommentarer:

  1. Hej på er.
    Lägret får jag tyvärr hoppa över Oya ska valpa vecka 26. Då sitter man där man sitter.
    Jag har varit dålig på att dycka upp på träningen hela våren nu. Men det är så mycket jag ska hinna med Chippe tränar Diva i försvars makten ,då är jag offta med som figgurant, sen tränar jag med ett gäng på sex hundar som alla är mina uppfödningar och det känner jag är viktigt. Men jag ska försöka komma på onsdagarna.
    Må så gott Ewa-lena.

    SvaraRadera
  2. Jag är på vad gäller både läger och spår i morgon! Läger passar mig bara vecka 28 eller 31, alternativt senare i höst. Kram

    SvaraRadera
  3. Jag kommer att träna spår imorn, men kan ansluta först under eftermiddagen.

    Jag vill gärna åka på läger, vecka 28 funkar fint för mig!

    SvaraRadera
  4. Vi hänger på spår imorgon, vart än det blir! Är klövern för hög, kanske vi inte ska vara på Livgardet så bonden blir grinig över att vi trampar ned vallen. Om det är så, föreslår jag Glömsta fälten!? Rose

    SvaraRadera
  5. Vi är gärna på Glömstafälten, eftersom vi ska vara barnvakt i morgon och behöver åka ganska tidigt om vi ska vara på Livgardet.

    Men, men spårar tillsammans med er gör vi i alla fall var vi än är ...:-)
    Hm, det lät väl bra...

    Glömstafälten är helt ok, fast dom inte är slagna ännu. Det finns inget odlat på dom.
    /Kjell o Kicki

    SvaraRadera
  6. Är ej uppdaterad ,vilket läger,var, när, hur är föreslaget???
    får reka med er på onsdag vad som gäller??
    Yvonne

    SvaraRadera