torsdag 10 juni 2010

Uppställning på LÖRDAG kl 11.00 på Livgardet!

Hej allihop igen!
Samson har kommit med i Eskilstuna på söndag och det gör att vi måste ändra träningen till lördag om vi vill vara på Livgardet, eftersom vi inte kan vara där utan Jonas.
Jag ber tusen gånger om ursäkt för att jag krånglar till det och jag förstår om flera inte kommer.
Det vore hur kul som helst om ni kommer ändå och som förlåt så tar jag med mig fikabröd till alla som kommer!
Mina matlagningskonster är sådär...
Platsen blir densamma som jag skrev innan, dvs på de stora fälten till vänster när man kör ut på övningsfältet, vi möts där och dyker det upp någon så hänvisa till Fk Jonas Persson på IntUtb som komemr ansluta inom kort (om vi inte kommit alltså)

Vilka kommer trots mina krångligheter!!?

7 kommentarer:

  1. kommer ej men återigen tack Jeanette för att du fixar träningstillfällen och plats till gruppen,
    Kramen Y

    SvaraRadera
  2. Mig blir ni inte av med. Ses på söndag!

    SvaraRadera
  3. Jag kommer! Och Ultra! Och Qairo...

    SvaraRadera
  4. Lördag kan jag tyvärr inte. Har redan bokat träning på annat håll. Ses!

    SvaraRadera
  5. va kul för sammy!
    kan inte komma idag,pga jobb:( hade tänkt komma och spåra i morron men får ta det någon annangång :)
    lycka till alla idag!

    SvaraRadera
  6. Ska till E-tuna på lördag,Mh för Emma

    SvaraRadera