söndag 29 november 2009

Världens bästa träningsgäng!

Roxy 20/2-09

Tack för ännu en härlig träningsdag med världens bästa träningsgäng!

Roxy blev igår 1 år och kan man få en bättre present än en träningsdag med spår och skydd?
Håller verkligen med dig Jeanette om att Jonas blivit otroligt duktig. Känner mig helt trygg både med honom och Benson när vi nu tar klivet in i det "riktiga" skyddsarbetet, vilket är oerhört viktigt då jag inte har tillräckligt med kunskap själv. Känner mig verkligen privilegierad med båda dessa herrar i vår grupp, för att inte tala om all annan kunskap och erfarenhet som jag får ta del av.

Får rätt ofta höra att jag har ett enormt tålamod med min hund men alla ni då som i timmar stöttat, peppat, hejat på oss så att vi kommit dit vi är idag. Couldn't done it without you all! Just nu blåser det medvind så jag passar på att ladda tålamodsbanken men vet ju också att när det kör ihop sig (vilket det gör när som helst) så finns ni alla där för oss! Det känns tryggt:)
Kramar Sissi

5 kommentarer:

  1. Vi finns här i ur och skur allihopa! :-)
    Jag är oxå "ny" så jag kan verkligen stämma in i dina ord, men stackars Benson är min måltavla och jag fattar inte att hans tålamod räcker! Som du säger så känner jag mig hur trygg som helst med "min" figge, tänk så lycklig man egentligen är! :-)
    Tack plastis för att du finns och hjälper mig på min resa mot mina mål! Kramar till dig och alla andra som bara är för goa! :-)

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen! Sissi härifrån blir det bara lättare!! Kram Rose

    SvaraRadera
  3. Grattis Roxy, herregud vad tiden går. Håller med er alla, vi är verkligen priviligierade med två så duktiga figuranter och all den kunskap som finns i gruppen, som alla tjänstvilligt delar med sig av. För varje ny hund som jag tränar så känns det som om man är nybörjare (De är ju egna individer), men med det här gänget så kan det bara gå framåt... Nåja ett och annat litet sidosprång blir det ju då o då på vägen, men det är ju det vi lär oss av också. Kramar till er alla.

    SvaraRadera
  4. Grattis Roxy
    önskar Abba&Oya Emma ja hela gänget.
    Jag kommer inte i kväll kroppen värker
    och vill inte vara med, fan det är så trist
    vill ju vara med och träna!
    Ewa-lena.

    SvaraRadera